nedelja, 26. januar 2014

MTB ILEGALC


 

                                               


 

                 To pot malo drugačna tema, me je namreč razjezil, pribil na tla, zafrustriral, članek na MTB.SI : osnutek sprememb Zakona o ohranjanju narave.

                  Po vseh naporih ki jih vlagajo nekateri v to, da bi se kolesarjenje vsaj približno uredilo, na primer tako kot je v sosednjih državah, se stvar niti malo ne premakne. Vse kar zmorejo naše bistre preplačane budale je to ,da nam nabijejo kazni in še nad nas spravijo carinike. Zato ker par pezdetov na PZS, ne vidi dlje od lastnega korita, imamo enega najbolj restriktivnih zakonov, kar se gorskega kolesarjenja tiče.

                    Res ne razumem, zakaj hribi okrog Garde še vedno stojijo? Glede na množico kolesarjev, na tistem področju, bi se morali že zdavnaj podreti v jezero. Pa se ne! Ne morem verjet! Samo pri nas je problem, pri nas so poti tako krhke, tako občutljive, da lahko na njih stopi samo sveta noga planinca. 

                   Tisti ki me poznate, veste da se precej prevozim, med tem spoznam tudi veliko sokolesarjev. Od teh ki sem jih uspel spoznati, je do sedaj le eden ki ga nočem več ob sebi na turi in to zaradi njegovega obnašanja, oz. neupoštevanja pohodnikov ki smo jih srečali ( pa ne rečem da jih ni več, so, vendar so neobzirni manjšina). Res je, so problemi, predvsem pozimi na Primorskem. Predvsem zaradi preobremenjenosti poti, kar se da rešit z opisovanjem drugih poti ali pa zapiranjem poti ki so preobremenjene. Ne moraš pa prepovedati vse poti, po celi državi, zato ker je na parih problem. Po tej logiki bi morali prepovedat ves promet po cestah, ker se jih dvesto na leto ubije.

                     Točno vem kaj ostane za mano ko se po poti odpeljem v dolino, nič, pot je taka kot je bila pred mojo vožnjo, pozna se ravno toliko kot če bi šel tam peš! In sedaj po novem zakonu, če me ujame policaj, nadzornik ali carinik, naj bi bila kazen od 100 do 2000 €, po eni varianti tudi odvzem kolesa. Pa da vidim tistega,  ki mi bo spulil kolo iz rok. Pa naj ima še tako lep bleščeč čvarek na ramenih ali pa pištolo za pasom, dol mi visi, ne bo ga dobil! Za mene je edina kategorija, povzročam škodo ali je ne. Če jo, naj me kaznujejo, če jo ne, me pa za to ne bo nihče! Pa si naj oni ta njihov zakon lepo vtaknejo v rit!

 

5 komentarjev:

  1. Se bo treba navadit na ff čelado al pa obrazno masko.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuu, si me spomnil še na eno sliko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Druga polovica zadnjega odstavka je brezpredmetna. MTB.si je napačno povzel predlog zakona v zvezi z odvzemom kolesa. Takšnega ukrepa zakon ne predvideva in ga zato ni mogoče izvršiti!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čisto brezpredmeten ni, če se ne motim ta ukrep v TNPju velja.

    OdgovoriIzbriši
  5. tole dat nalepke sprintat pa na kolo nalimat obveščen si biu :P

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/7742_10202211475960400_1567376872_n.jpg

    OdgovoriIzbriši